۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا:

غدیر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است

غدیر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است

کرج- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه عید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است، گفت: تزریق نشاط و شادی به جامعه یکی از نیازهای مهم امروز کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید عقیدتی سیاسی استان البرز با تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر خم، بیان داشت: در احادیث معتبر شیعه عید غدیر خم از مهم‌ترین اعیاد تشیع بیان شده و تقریباً تمام ائمه اطهار در خصوص اهمیت این مناسبت احادیثی مهمی را بیان کرده‌اند.

وی افزود: از مهم‌ترین ویژگی‌های اهل تشیع این است که با خوشی‌های اهل بیت خوشحال و با حزن اهل بیت محزون شود، لذا باید زمینه شادی مردم در این اعیاد فراهم شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اضافه کرد: یکی از نیازهای مهم و اساسی امروز کشور تزریق شادی و نشاط به کشور با استفاده از ظرفیت‌های مراسم ملی و مذهبی است.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه پس از انقلاب توانستیم با استفاده از ظرفیت عاشورا به موفقیت‌های امروز دست پیدا کنیم، اظهار داشت: از مهم‌ترین جلوه‌های این موفقیت احیای همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین است.

این مقام مسئول ادامه داد: اسلام از طریق عید غدیر به دنبال تشکیل جامعه‌ای است که با حکومت منصوبان الهی عدالت برقرار شود.

وی در پایان از زحمات حجت الاسلام متولی الموتی، رئیس اسبق عقیدتی سیاسی انتظامی استان البرز تقدیر و برای حجت الاسلام همدانی در سمت جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 5826471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha